Po sześciu odcinkach program, który prowadzi Andrzej Morozowski, miał średnią widownię na poziomie 560 tys. widzów a udział w rynku programu wyniósł 4,69 proc.. Jeszcze przed miesiącem TVN24 nadawała w tym paśmie „Rozmowę Rymanowskiego” - w analogicznym okresie miała ona 464 tys. widzów i 3,33 proc. udziału w rynku.
Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że TVN24 przegrywa w paśmie emisji „Rozmowy bardzo politycznej” ze swoim głównym konkurentem – TVP Info. Informacyjny kanał telewizji publicznej notuje 883 tys. widzów i 7,38 proc. udziału w rynku.
Program ogląda niemal tyle samo kobiet co mężczyzn. Ponad połowa jego widzów ma powyżej 60 lat.
Program ma być obecny na antenie TVN 24 do końca wakacji. W sierpniu jego programu będzie Jarosław Kuźniar.












