57 hipermarketów objętych usługą click&collect sklepu eCarrefour.pl

System click&collect w internetowym sklepie eCarrefour.pl został rozbudowany o kolejnych 18 sklepów w 17 miastach. Już 2/3 hipermarketów Carrefour udostępnia możliwość odbioru produktów niespożywczych zamówionych online.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Usługa click&collect umożliwia bezpłatny odbiór zamówionego na stronie internetowej produktu we wskazanym sklepie Carrefour i jest odpowiedzią na panujące na rynku trendy. Zamówione produkty klienci będą mogli odebrać w kolejnych 18 hipermarketach zlokalizowanych w 17 miastach. Tym samym liczba sklepów, które są częścią systemu click&collect wzrosła do 57 sklepów w Polsce.

Dla klientów, którzy nie mogą odebrać produktu osobiście, Carrefour umożliwił skorzystanie z usługi kurierskiej w korzystnej i stałej cenie 9,99 zł, bez względu na wielkość zamówionego produktu oraz miejsca wysyłki.

Asortyment eCarrefour.pl wzrósł z początkowych 600 produktów do ponad 4 500 obecnie, podzielonych na 16 kategorii. Klienci skorzystać mogą także z licznych promocji, dostępnych w sklepie internetowym oraz wygodnych form płatności za towar takich jak: przelewy internetowe, płatność kartą płatniczą bądź podarunkową, czy też gotówką przy odbiorze osobistym, umożliwiają klientom szybką i nowoczesną formę robienia zakupów.

Adresy hipermarketów Carrefour, które dołączyły do usługi click&collect to:

  • Bełchatów, ul. Kolejowa 4
  • Bielsko-Biała, ul. Sarni Stok 2
  • Gliwice, ul. Lipowa 1
  • Jaworzno, ul. Wojska Polskiego 2D
  • Kędzierzyn-Koźle, ul. Kozielska 20
  • Konin, ul. Paderewskiego 8
  • Łódź, ul. Bandurskiego 49
  • Olkusz, ul. Rabsztyńska 2
  • Opole-Zawada, ul. Dębowa 1
  • Oświęcim, ul. Powstańców Śląskich 1
  • Pabianice, ul. Popławska 4/20
  • Poznań, ul. Górecka 30
  • Poznań, ul. Pleszewska 1
  • Sochaczew, ul. Warszawska 119
  • Szczecin, ul. Mieszka I 73
  • Warszawa, ul. Wołoska 12
  • Wodzisław Śląski, ul. Matuszczyka 2
  • Wołomin, ul. Geodetów 2

Sklep internetowy Carrefour uruchomiony został w 2015 roku w odpowiedzi na oczekiwania klientów, uzupełniając tym samym dotychczasowe kanały sprzedaży francuskiej firmy. Stały rozwój internetowego kanału dystrybucji poprzez bogaty i różnorodny asortyment, obrazują kierunek, w jakim podąża firma Carrefour.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"