Przetarg rozpoczęty przez Credit Agricole Bank Polska dotyczy obsługi ATL i BTL działań reklamujących jego wizerunek oraz poszczególne oferty. - Poprosiliśmy agencje o stworzenie wyróżniającej się komunikacji dla wybranych produktów detalicznych - opisuje Jędrzej Marciniak, członek zarządu banku ds. marketingu. Do przetargu zaproszono 6 agencji, a jego roztrzygnięcie ma nastąpić do końca czerwca.
Wśród tych agencji jest NestPoint, która zajmowała się obsługą reklamową Credit Agricole Bank Polska przez ostatnie pół roku. Agencja przygotowała jesienną kampanię z Juliette Binoche wspierającą rebranding banku, poprzednio funkcjonującego jako Lukas Bank (obejrzyj informujący o tym spot), a później wymyśliła reklamy poszczególnych ofert: konta i lokaty (zobacz je) oraz kredytu (obejrzyj ją). Wszystkie te spoty nawiązywały do stylistyki filmu „Amelia”: bohaterowie deklarowali w nich, co lubią, a czego nie, w życiu i finansach.












