60 tys. zł za spot przy meczach siatkówki w TVP

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej ogłosiło ofertę handlową na lipiec br. Najwyżej wyceniono w niej spoty przy meczach siatkarskiej Ligi Narodów z udziałem Polaków - kosztują 60 tys. zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

60 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy meczach siatkówki z udziałem polskiej kadry rozgrywanych w ramach Ligi Narodów, które będzie można oglądać w TVP2 (cena netto, bez rabatów i VAT dla spotu 30-sek.).

52,4 tys. zł kosztuje z kolei reklama przy emitowanych w niedzielne wieczory koncertach, które w okresie wakacji odbywać się będą w ramach projektu "Lato, muzyka, zabawa. Wakacyjna Trasa Dwójki".

Niewiele mniej, bo 52 tys. zł kosztuje natomiast spot przy niedzielnej emisji prognozy pogody w TVP1. Stawka dla emisji w dni robocze jest niższa i wynosi 45,6 tys. zł i 47,6 tys. zł w soboty.

Za reklamę przy "Wiadomościach" marketerzy zapłacą 46,2 tys. zł w dni powszednie i 48,9 tys. zł w sobotnie wieczory. Ceny dla reklam przy sporcie wynoszą: 28,6 tys. zł dla emisji od poniedziałku do piątku i 19,6 tys.zł w niedziele.

BR TVP jako pierwsze biuro reklamy tv podało ceny reklam na lipiec.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów