Ponad 600 tys. widzów oglądało średnio w styczniu 2007 'Szkło kontaktowe' - satyryczny programy TVN24. W listopadzie ubiegłego roku program oglądało 436 tys., miesiąc później było już ich o 100 tys. więcej - wynika z danych sporządzonych dla „Wirtualnemedia.pl” przez AGB Nielsen Media Research.
4+ AMR SHRSZKLO KONTAKTOWE 2006November4361943,75%SZKLO KONTAKTOWE 2006December5136254,46%SZKLO KONTAKTOWE2007January6014735,12%
Wyniki w grupie 16-49.
4+ AMR SHRSZKLO KONTAKTOWE 2006November1465752,46%SZKLO KONTAKTOWE 2006December1606742,72%SZKLO KONTAKTOWE 2007January2033443,52%Program oglądają w większości kobiety (59,27 proc.) niż mężczyźni (40,73 proc.).
AFFADH %PłećMężczyźni8440,73% Kobiety11559,27%Wiek4- 9 342,14% 10- 15141,14% 16 - 19221,41% 20 - 24211,92% 25 - 29332,76% 30 - 34624,67% 35 - 39634,16% 40 - 44895,99% 45 - 4915812,76% 50 - 5416113,29% 55 - 5915010,43% 60+21839,35%Wlk.miastaWieś166,17% < 50 tys.12429,87% 50-100 tys.16614,72% 100-200 tys.18614,89% > 200 tys.16734,36%ZawódTop management20316,35% Pracownicy szczebla średniego15418,57% Pracownicy fizyczni i rolnicy244,52% Emeryci19350,37% Inne2910,18%WykształceniePodstawowe4219,20% Średnie15244,92% Wyższe30332,60% Inne233,28%

Program nadawany jest od poniedziałku do piątku o godzinie 22:00. Prowadzą Grzegorz Miecugow i Tomasz Sianecki. Podsumowanie jako „Lupa tygodnia” w sobotę o 22:15.











