7,2 mld USD na reklamę w grach wideo w 2016 r.

W 2016 roku globalne wydatki na reklamę w grach wideo sięgną 7,2 miliarda dolarów, w porównaniu do 3,1 miliardów dolarów w roku 2010.

km
km
Udostępnij artykuł:

Taką prognozę przedstawiła firma badawcza DFC Intelligence, według której w samej Ameryce Północnej w latach 2010 - 2014 wartość omawianego rynku wzrośnie blisko dwukrotnie - z ponad 1 do ponad 2 miliardów dolarów.

Największe pole do wzrostu istnieje w przypadku reklam wokół gier, a nie w zwykłym umieszczaniu przekazu w grze. Drugi obszar z dużym potencjałem wzrostu stanowią "advergames", czyli gry stworzone specjalnie w celu dostarczenia reklamowego przekazu.

Według DFC, w 2016 roku "advergames" i reklamy wokół gier będą odpowiedzialne za około 78 proc. całkowitego przychodu z reklam w grach wideo.

Ostatnio firma badawcza przedstawiła także prognozę, według której w latach 2010 - 2016 ogólny przychód na globalnym rynku gier wideo zwiększy się z 66 do 81 miliardów dolarów (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska