7 Days reklamuje się jako „pełen energii” (wideo)

W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa rogalika 7 Days. Akcję pod hasłem „Rogal 7 Days pełen energii” przygotowały agencje DDB, Mobijoy i G7 oraz dom mediowy ZenithOptimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Spot wykorzystywany w startującej właśnie kampanii reklamowej 7 Days w dynamiczny sposób opowiada o 30 sekundach z życia młodych, aktywnych ludzi, którym ten rogal dostarcza pozytywnej energii. Natomiast w internecie działania opierają się na postaci Maxa Przyjemnego, który organizuje zabawy dla swoich fanów w serwisach społecznościowych takich jak Facebook i Blip. Cała akcja przebiega pod hasłem „Rogal 7 Days pełen energii”.

W Polsce spot telewizyjny 7 Days będzie emitowany do 30 maja w Polsacie, TV4, Polsacie Sport o kanałach z pakietu At Media Young Max. Globalną kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa DDB Ateny, a adaptacją na nasz rynek zajęła się agencja DDB Warszawa. Działania w internecie prowadzą agencje Mobijoy i G7, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"