7 nowych osób w Carat Polska. Stańczak-Boużyk, Grzelak i Ploch communications managerami

Pracę w dziale client service domu mediowego Carat Polska (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) zaczęło 7 nowych pracowników: Aneta Stańczak-Boużyk, Jakub Grzelak oraz Robert Ploch jako communications managerowie, Agata Szymańska jako senior communications planner, Krzysztof Wus i Magdalena Wiśniewska jako communications plannerzy oraz Paweł Działak jako junior communications planner.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
7 nowych osób w Carat Polska. Stańczak-Boużyk, Grzelak i Ploch communications managerami
Od lewej: Jakub Grzelak, Magdalena Wiśniewska i Krzysztof Wus

Aneta Stańczak-Boużyk dołączyła do zespołu obsługującego Mondelez, w którym jako communications manager zajmie się obsługą kategorii kaw i ciastek. Ostatnio pracowała jako media manager w ZenithOptimedia Group, gdzie zarządzała zespołem pracującym dla marki L’Oreal .Wcześniej była związana z Mindshare Polska i Starcom Mediavest Group, gdzie pracowała przy obsłudze takich klientów jak GSK CH, UPC Polska, Raiffeisen Polbank, Lisner/Muller, Kompania Piwowarska i Gillette.

Robert Ploch w zespole obsługującym Mondelez będzie zajmował się takimi markami jak Milka, Prince Polo, Alpen Gold i Tassimo. Z branżą domów mediowych jest związany od ponad 8 lat, poprzednio pracował w MediaCom Warszawa jako international account manager. Realizował projekty dla takich firm i marek jak Coca-Cola Company, Shell Global czy Kompania Piwowarska.

Jakub Grzelak dołączył w Carat Polska do zespołu obsługującego firmy Mattel, KRKA Polska, Pernod Ricard i Brother. Poprzednio tak jak Ploch pracował w MediaCom Warszawa jako international account manager. Realizował projekty komunikacyjne dla GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, Allianz, Eurosportu i Grupy Żywiec.

Agata Szymańska objęła funkcję senior communications plannera w zespole obsługującym firmy Arla, Triumph oraz Netia. Ostatni rok spędziła w agencji reklamowej H2O Creative, wcześniej pracowała w domu mediowym Maxus.

Krzysztof Wus dołączył do Carat Polska do zespołu obsługującego Mondelez. Przez ostatnie półtora roku miał okazję realizować kampanie komunikacyjne dla Kompanii Piwowarskiej w domu mediowym MEC.

Magdalena Wiśniewska poprzednio też pracowała w MEC, a ogółem z branżą mediową związana jest od 5 lat. Wcześniej zajmowała się planowaniem działań offline i online dla takich klientów jak T-Mobile, Orange, SABMiller i Coty.

Paweł Działak ukończył studia w zakresie stosunków międzynarodowych ze specjalizacją związaną z kreowaniem wizerunku marki w internecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji