71. Tour de Pologne z nowym sponsorem

Do grona sponsorów największego wyścigu kolarskiego w Polsce dołączyła marka Weber, producent chemii budowlanej. Weber wesprze zespół LangTeam w organizacji Tour de Pologne.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

71. edycja Tour de Pologne odbędzie się w dniach od 3 do 9 sierpnia. Wyścig co roku cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony mediów: zarówno lokalnych, ogólnopolskich, jak i światowych. Bierze w nim udział 200 kolarzy z 40 krajów świata. Trasa wyścigu wyniesie ponad 1200 km. 3 kwietnia poznamy jej dokładny przebieg.

„Zależało nam na tym, aby wziąć udział w wydarzeniu najwyższej klasy – z jednej strony pokazującym siłę tradycji i ciągłość, z drugiej – dynamizm. Tour de Pologne zdecydowanie spełnia te warunki” – mówi Karol Pilarski, Dyrektor Marketingu Weber. „Mimo upływu lat wyścig cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że będziemy brali udział w jego organizacji i promocji. Jest to najbardziej prestiżowa impreza sportowa w Polsce” – dodaje.

Po raz pierwszy wyścig zorganizowano w 1928 roku. Wówczas na starcie stanęło 71 kolarzy. Przez lata potencjał wyścigu znacznie urósł, a impreza stała się wydarzeniem światowego formatu. Obecnie Tour de Pologne widnieje w kalendarzu UCI World Tour skupiającego 14 największych wyścigów etapowych na świecie. W trakcie Tour de Pologne odbywają się również imprezy towarzyszące, na przykład wyścigi dla młodych adeptów kolarstwa. W ubiegłym roku na trasie wyścigu zawodników podziwiało ponad 2,5 mln kibiców.

„Imponuje nam rozmach tej imprezy i jej rozpoznawalność. Widzimy, że kolarstwo w Polsce się rozwija i chcemy być częścią tego procesu. Dzięki działaniom sponsorskim mamy okazję zaistnieć w świadomości uczestników” – podsumowuje Karol Pilarski z Weber.

***

Weber jest częścią Saint-Gobain Construction Products Polska, skupiającej tak znane marki jak Isover, Rigips, Pam i Ecophon. Firma jest częścią międzynarodowej Grupy Saint-Gobain, światowego lidera na rynkach związanych z budownictwem.

Saint-Gobain tworzy, produkuje i dystrybuuje materiały budowlane, oferując innowacyjne rozwiązania w odpowiedzi na wyzwania związane z rozwojem gospodarczym, oszczędnością energii oraz ochroną środowiska. Grupa Saint-Gobain jest obecna w 64 krajach i zatrudnia prawie 190 000 pracowników.

W Polsce Saint-Gobain jest jednym z największych inwestorów zagranicznych, posiada ponad 25 zakładów produkcyjnych, zatrudniając blisko 7000 osób.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online