8 mln zł na kampanię promująca Fundusze Europejskie

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej ruszyło z przetargiem na kampanię informacyjno-promocyjną dotyczącą Funduszy Europejskich - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Budżet to 8 mln zł netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
8 mln zł na kampanię promująca Fundusze Europejskie
fot. Shutterstock.com

Zaplanowana przez resort funduszy polityki regionalnej kampania ma komunikować o nowej perspektywie finansowej (lata 2021-2027), promować aktualnie dostępne i planowane nabory wniosków o dofinansowanie z FE, promować efekty ich wdrażania w skali kraju i regionu.

Kampania będzie realizowana przez 24 miesiące od dnia podpisania umowy z wybraną do jej realizacji agencją lub do wyczerpania budżetu. Ten wynosi 8 mln zł netto (bez VAT).

Zaplanowane działania mają być prowadzone w internecie, w tym również w mediach społecznościowych, prasie, radiu i telewizji.

Wybrana w przetargu agencja zajmie się kompleksową obsługa reklamową kampanii: opracowaniem strategii, przygotowaniem kreacji, planowaniem i zakupem mediów oraz realizacją działań informacyjno -promocyjnych.

O wyborze zwycięskiej agencji zdecydują: strategia (waga:30), koncepcja kreatywna (waga: 40) i cena (waga: 30).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"