W piątek, 20 marca br. o godz. 20.35 Jedynka pokazała pierwszy odcinek nowego reality-show „8 wspaniałych”. Średnia widownia emisji wyniosła 2,01 mln osób. Przełożyło się to na 12,72 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 8,82 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało średnio 3,90 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 915 tys., a w 16-59 - 1,69 mln).

Powtórka programu w niedziele o 17.30 (według wstępnych planów w tym paśmie Jedynka miała pokazywać premierowe odcinki) miała 1,03 mln widzów. Przełożyło się to na 6,76 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 4,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
„8 wspaniałych” to liczący 10 odcinków autorski program Telewizji Polskiej, który nadawca realizuje we własnym zakresie. Występuje w nim wyłonionych w castingach ośmiu samotnych mężczyzn w wieku od 38 do 49 lat chcących zwiększyć swoją atrakcyjność u kobiet. Nowy projekt prowadzi Marta Manowska.
537 tys. widzów „Joke show”

W sobotę, 21 marca o godz. 22.00 Polsat pokazał pierwszy odcinek programu „Joke show”, który w swoim paśmie zastąpił „Twoja twarz brzmi znajomo”. Średnia widownia debiutu nowego cyklu wyniosła 537 tys. widzów, co dało odpowiednio 4,27 proc., 3,17 proc. i 3,74 proc. udziału.
Formuła programu „Joke show” polega na opowiadaniu sobie żartów tematycznych dotyczących tematów tabu w gronie osób w różnym wieku. Gospodarzem nowego cyklu jest Rafał Rutkowski.











