Seth Winter, wiceprezes ds. sprzedaży sportowej w Fox Sports przekazał, że sprzedano 80 proc. dostępnych reklam przy transmisji telewizyjnej Super Bowl LIV. Sieć sprzedała 60 z 77 dostępnych miejsc reklamowych.
Reklamodawcy, którzy kupią dwie 30-sekundowe reklamy płacą po 5,5 miliona dolarów, a ci, którzy kupią jedną 30-sekundową reklamę, płacą 5,6 miliona dolarów. To drożej niż przed rokiem - wtedy stacja CBS sprzedawała spoty w cenie od 5,1 mln do 5,3 mln dolarów.
Winter poinformował również, że 25 reklamodawców rywalizuje o pozostałe 17 dostępnych reklam - i że cena może wzrosnąć, ale nie powinna przekroczyć 6 mln dolarów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/super-bowl-2019-wszystkie-reklamy-obejrzyj-pepsi-google-amazon-doritos-audi-m-m-s-olay-burger-king-wideo,7171160360691841a ##
Zwiększony popyt i droższe ceny spotów przy Super Bowl 2020 to skutek zmniejszenia liczby przerw reklamowych w trakcie transmisji finału - cztery na kwartę w porównaniu z pięcioma w poprzednich latach.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/super-bowl-2019-czyli-coroczne-prezenie-muskulow-przez-najwieksze-marki-bylo-bezpiecznie-zachowawczo-i-bez-fajerwerkow,7171118724249217a ##
Dotychczas największą widownię w historii rozgrywek zgromadził finał Super Bowl w lutym 2011 roku transmisję oglądało 111 mln widzów.
Gwiazdami Super Bowl 2020 będą Jennifer Lopez i Shakira.











