9 agencji w przetargu na obsługę digital NCBiR

W przetargu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na świadczenie usług marketingu internetowego wpłynęło 9 ofert - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Złożyły je m.in. Cityboard Media, dsk, ClickAd Interactive i Fabryka Komunikacji Społecznej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
9 agencji w przetargu na obsługę digital NCBiR

Przetarg dotyczy świadczenia na rzecz NCBiR usług marketingu internetowego przez rok od momentu zawarcia umowy. Instytucja przeznaczy na ten cel 439,85 tys. zł.

Oferty w nim złożyły: Digiffic.com z ceną 250,9 tys. zł (proponując miesięczny budżet reklamowy w kwocie 15,99 tys. zł i miesięczne wynagrodzenie w wysokości 4,92 tys. zł), Novitzky z ceną 375,2 tys. zł (budżet - 25 tys. zł, wynagrodzenie - 6,25 tys. zł), Online Group z ceną 414,2 tys. zł (budżet - 26,6 tys. zł, wynagrodzenie - 7,9 tys. zł), Interprima z ceną 641 tys. zł (budżet - 46,5 tys. zł, wynagrodzenie - 7 tys. zł), Five Media z ceną 434,7 tys. zł (budżet - 33,2 tys. zł, wynagrodzenie - 3 tys. zł), Cityboard Media z ceną 412,8 tys. zł (budżet - 30,8 tys. zł , wynagrodzenie - 3,6 tys. zł), Ideo Force z ceną 691,7 tys. zł (budżet -51 tys. zł, wynagrodzenie - 6,6 tys. zł), Fabryka Komunikacji Społecznej z ceną 365,3 tys. zł (budżet - 27,7 tys. zł, wynagrodzenie - 2,8 tys. zł) oraz konsorcjum agencji dsk i ClickAd Interactive z ceną 368,5 tys. zł (budżet 32,5 tys. zł, wynagrodzenie - 9,1 tys. zł).

Wybrana w przetargu agencja będzie odpowiadać m.in. za usługi przygotowania, zaplanowania, przeprowadzenia i ewaluacji kampanii reklamowych promujących NCBR w internecie, z wykorzystaniem narzędzi SEM oraz kanałów social media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem