A jaka jest Twoja firma? Ruszyła nowa kampania Comarch

3 października 2011 roku wystartowała nowa kampania marketingowa krakowskiego producenta oprogramowania – firmy Comarch. Kampania obejmuje kompleksową ofertę systemów do zarządzania przedsiębiorstwem. Komunikacja oparta jest na przekazie, mówiącym że rozwiązania Comarch można kupić tradycyjnie, w wersji stacjonarnej, lub wynająć w coraz bardziej popularnym ostatnio modelu usługowym.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Comarch jest jedynym producentem systemów wspierających zarządzanie firmą, którego oferta jest w pełni dostępna „w chmurze”. Przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na wynajem oprogramowania, głównie ze względu na brak konieczności inwestycji w licencje i sprzęt oraz przeniesienie odpowiedzialności za utrzymanie systemu na dostawcę. Krakowska spółka IT rozwija usługi wynajmu oprogramowania od 2000 roku. Comarch posiada więc ofertę dla każdego, poczynając od start-up’ów, poprzez mikro i małe firmy, aż po średnie i duże przedsiębiorstwa. Jesienna kampania ma charakter informacyjny i ma za zadanie pokazać bogactwo rozwiązań, które oferuje Comarch.

– Obecna sytuacja gospodarcza sprawia, że firmy ostrożnie podchodzą do inwestycji, a jednocześnie wielu przedsiębiorców chce wykorzystać dzisiejsze realia do wzmocnienia swojej pozycji rynkowej. Wynajem oprogramowania w formie usługi pozwala szybko uruchomić w przedsiębiorstwie nowoczesne narzędzia IT bez ponoszenia nakładów inwestycyjnych. Oczywiście nie każda firma zdecyduje się na zakup oprogramowania w modelu SaaS, dlatego prezentujemy w kampanii również tradycyjny model, pokazując jednocześnie, że jesteśmy najbardziej innowacyjnym dostawcą systemów do zarządzania firmą. Najważniejsze, że decydując się na rozwiązanie Comarch, przedsiębiorca, w zależności od aktualnych potrzeb, może dokonać wyboru takiego modelu zakupu, który w pełni spełni jego oczekiwania

– mówi Gabriela Nadczuk, kierownik marketingu Comarch ERP.

W ramach kampanii 8 listopada 2011 roku Comarch zaprasza przedsiębiorców na konferencję online, podczas której zaprezentowane zostanie porównanie obu modeli zakupu systemu ERP. Na e-konferencję można już dziś zarejestrować się przez formularz udostępniany z poziomu strony internetowej www.Comarch.pl/CoWolisz. Strona ta przygotowana została na potrzeby kampanii.

– Na stronie internetowej www.Comarch.pl/CoWolisz prezentujemy kompleksową ofertę Comarch przeznaczoną dla przedsiębiorców, zaczynając od firm jednoosobowych, aż po duże przedsiębiorstwa. Naszym zamiarem było pokazanie oferty Comarch w klarowny sposób, tak aby każdy przedsiębiorca mógł łatwo zdecydować, które rozwiązanie i w jakim modelu zakupowym najlepiej sprawdzi się w jego firmie. Materiał merytoryczny wzbogacają krótkie multimedialne filmy z prostym przekazem. Każdy odwiedzający stronę ma możliwość łatwego skontaktowania się z Comarch – może zadać pytanie lub umówić się na bezpłatną prezentację

– mówi Edyta Kozek, Business Development Manager Comarch ERP.

Kreację do kampanii przygotowała agencja SoInteractive, za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy MEC. Kampania toczyć się będzie w prasie ogólnopolskiej oraz w dziennikach regionalnych (z kreacjami wzbogaconymi o dane teleadresowe regionalnych partnerów Comarch), Internecie, oraz w pociągach PKP Intercity do początku grudnia 2011 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"