ABC Direct Contact z nową identyfikacją od Plej

Operator pocztowy ABC Direct Contact zakończył proces rebrandingu, w ramach którego zmieniono m.in. jego logotyp i stronę internetową. Nową identyfikację firmy przygotowała agencja Plej.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
ABC Direct Contact z nową identyfikacją od Plej

W nowej identyfikacji wizualnej zachowano dotychczasowy kolor oraz okrągły kształt znaku. Logo zostało unowocześnione, a czcionka umieszczona w okrągłym kształcie stempla pocztowego. Wprowadzono również nowy claim: „Prosto do Klienta”.

- Zmieniając logo, nie zerwaliśmy z przeszłością. Przeciwnie, natchnęła nas ona do ponownego poszukania inspiracji w stemplu pocztowym. W symboliczny zarys jego konturu  wpisaliśmy nazwę ABC Direct Contact w taki sposób, aby końcowy efekt czerpał zarówno z tradycji, jak i nowoczesności. Dzięki temu podkreślamy, że stawiamy na nieustanny rozwój, inwestowanie w nowe technologie i wdrażanie nowatorskich rozwiązań - opisuje Krzysztof Wdowiński, specjalista ds. marketingu ABC Direct Contact.

grafika

W ramach rebrandingu operator ABC Direct Contact zmienił również wygląd i architekturę swojej strony internetowej abc-dc.pl. Nowe podejście do treści zamieszczonej na stronie, skróciło czas pomiędzy wejściem na portal, a znalezieniem poszukiwanej informacji. Dodatkowo strona została  wykonana w technologii responsive, co umożliwia przeglądanie na smatfonach i tabletach.

grafika

Za rebranding marki oraz przebudowę strony internetowej odpowiada agencja Plej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"