W nowej identyfikacji wizualnej zachowano dotychczasowy kolor oraz okrągły kształt znaku. Logo zostało unowocześnione, a czcionka umieszczona w okrągłym kształcie stempla pocztowego. Wprowadzono również nowy claim: „Prosto do Klienta”.
- Zmieniając logo, nie zerwaliśmy z przeszłością. Przeciwnie, natchnęła nas ona do ponownego poszukania inspiracji w stemplu pocztowym. W symboliczny zarys jego konturu wpisaliśmy nazwę ABC Direct Contact w taki sposób, aby końcowy efekt czerpał zarówno z tradycji, jak i nowoczesności. Dzięki temu podkreślamy, że stawiamy na nieustanny rozwój, inwestowanie w nowe technologie i wdrażanie nowatorskich rozwiązań - opisuje Krzysztof Wdowiński, specjalista ds. marketingu ABC Direct Contact.

W ramach rebrandingu operator ABC Direct Contact zmienił również wygląd i architekturę swojej strony internetowej abc-dc.pl. Nowe podejście do treści zamieszczonej na stronie, skróciło czas pomiędzy wejściem na portal, a znalezieniem poszukiwanej informacji. Dodatkowo strona została wykonana w technologii responsive, co umożliwia przeglądanie na smatfonach i tabletach.
Za rebranding marki oraz przebudowę strony internetowej odpowiada agencja Plej.











