"AbraKAWAbra" - Magdalena Różczka w kampanii Jacobs (wideo)

W ATL-u, BTL-u i internecie ruszyła kampania promocyjna kaw rozpuszczalnych Jacobs, która zachęca do picia kawy mrożonej przygotowanej na różne sposoby. Akcję, której twarzą została aktorka Magdalena Różczka, produkujący kawę Kraft Foods Polska przygotował razem z firmami Starcom, Alert Media Communications, AtomClick i IQ Marketing.

km
km
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii, która potrwa do końca lipca br., jest promocja picia kawy na zimno oraz prezentacja pomysłów na kawy mrożone, które można przygotować na bazie rozpuszczalnych kaw Jacobs.

Aktywności promocyjne, realizowane pod hasłem „AbraKAWAbra - wyczaruj kawowe orzeźwienie”, obejmują działania ATL, BTL oraz online.

Główną platformą komunikacji z konsumentem jest strona internetowa mrozonakawa.pl, na której co tydzień będzie się pojawiał nowy odcinek videobloga Magdaleny Różczki. W każdym z nich (w sumie 9) aktorka przygotuje nową kawę mrożoną, łącząc i mieszając różne składniki. Dodatkowo na stronie organizowany będzie konkurs z rozdawanymi codziennie nagrodami na najciekawsze przepisy na kawę mrożoną. Witryna stanowi także bazę kawowych przepisów.

Komunikacja ATL obejmuje outdoor oraz telewizję, w tym reklamę z udziałem Magdaleny Różczki (TVP, TVN i Polsat) i działania sponsoringowe w programie "Dzień Dobry Wakacje TVN". Prowadzona będzie także kampania w internecie.

W ramach komunikacji BTL w sieciach handlowych pojawią się materiały POS rozmieszczone m.in. przy stoiskach z owocami czy lodami. Ponadto w okresie od czerwca do lipca br. w wybranych sieciach handlowych prowadzone będą degustacje mrożonej kawy Jacobs oraz promocja buy&get (każdy, kto podczas degustacji zakupi kawę otrzyma autorską książeczkę Jacobs z przepisami na kawę mrożoną). W sprzedaży pojawią się również promocyjne opakowania kaw rozpuszczalnych Jacobs Krönung, Jacobs Krönung Espresso, Jacobs Cronat Gold i Jacobs Velvet z dołączoną kolekcją designerskich podkładek pod szklanki z przepisami na mrożoną kawę (2 kolekcje, w każdej 3 różne podkładki).

grafika

Za koncepcję, kreację i realizację działań promocyjnych odpowiada agencja IQ Marketing wspólnie z działem marketingu Kraft Foods Polska. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, za wsparcie PR agencja Alert Media Communications, a za budowę i prowadzenie serwisu internetowego agencja AtomClick.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+