Absolut zachęca Amerykanów do udziału w wyborach (wideo)

Marka alkoholowa Absolut w pierwszej od 3 lat kampanii telewizyjnej w związku ze zbliżającymi się wyborami w USA namawia Amerykanów do aktywnego udziału w nich. Ma jej w tym pomóc spot pod hasłem „Drink responsibly. #VoteResponsibly”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Projekt „Drink responsibly.#VoteResponsibly” to efekt współpracy marki Absolut, Pernod Ricard USA i globalnej agencji reklamowej BBH. Kampania obejmuje reklamy telewizyjne, OOH oraz media cyfrowe i społecznościowe.

Pernod Ricard USA ogłosił ponadto, że zamknie swoje biura i dostosuje harmonogramy zakładów produkcyjnych w dniu wyborów, aby umożliwić wszystkim pracownikom czas wolny na głosowanie. Prezes i dyrektor generalna Pernod Ricard North America Ann Mukherjee wzywa innych liderów branży, aby zrobili to samo i wykorzystali swój wpływ, aby zachęcić wszystkich Amerykanów do wyjścia i głosowania w listopadzie.

- Głosowanie to nie tylko prawo, to odpowiedzialność. Jako liderzy jednej z najbardziej tętniących życiem i ukochanych gałęzi przemysłu w Ameryce mamy możliwość zapewnienia naszym pracownikom czasu i przestrzeni, których potrzebują, aby głosowanie było priorytetem. Możemy również wykorzystać naszą moc i sięgnąć po to, aby zachęcić wszystkich wyborców do kontynuowania swojego zamiaru oddania głosu w listopadzie. W ten sposób możemy przekazać wyraźny sygnał, że przemysł spirytusowy rozumie znaczenie głosowania w tworzeniu bardziej zaangażowanego społeczeństwa - powiedziała Ann Mukherjee.

W tym tygodniu Absolut, flagowa marka wódek premium Pernod Ricard, rozpoczyna zintegrowaną kampanię, w której mówi wprost: „Najpierw głosuj, potem pij”. Pierwsza od trzech lat reklama telewizyjna Absoluta zadebiutuje w poniedziałek, 29 września, przed pierwszą debatą prezydencką, zachęcając Amerykanów do głosowania.

- W ciągu ostatnich czterech dekad około połowa uprawnionych do głosowania nie wzięła udziału w wyborach prezydenckich  - powiedziała Pamela Forbus, dyrektor ds. marketingu w Pernod Ricard USA.  - Nigdy nie powiedzielibyśmy nikomu, na kogo głosować, ale jeśli uda nam się zainspirować Amerykanów do wyjścia i głosowania - a jeśli zechcą, odpowiedzialnie cieszyć się koktajlem Absolut po ich głosowaniu - osiągniemy nasz cel, jakim jest stworzenie lepszego społeczeństwa – dodała.

- Może się wydawać niezwykłe, że marka alkoholi tak odważnie mówi „ pij później” lub „oszczędzaj napój po głosowaniu”. W końcu zajmujemy się sprzedażą wódki. Ale Absolut ma długą historię zajmowania się najważniejszymi społecznymi i kulturowymi problemami dnia, w celu propagowania i obrony inkluzywności.  Nasze głębokie zaangażowanie w realizację tego celu jest oczywiste, gdy jesteśmy gotowi zachęcać Amerykanów do nadania pierwszeństwa głosowaniu ponad wszystko - nawet nasz własny produkt - powiedział Regan Clarke, wiceprezes Millennial Connector Brands w Pernod Ricard USA.

W przyszłości Absolut ma zając się większą liczbą kwestii związanych z „odpowiedzialnością”, zawsze zachęcając konsumentów do odpowiedzialnego picia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą