Abstra otwiera dla Durexa swój pierwszy kanał partnerski

Od 8 lutego ruszyła seria "Jak TO robić?", poświęcona edukacji seksualnej. To pierwszy kanał w Grupie Abstra realizowany na zlecenie i we współpracy z komercyjnym partnerem - właścicielem marki Durex, Reckitt Benckiser.

Udostępnij artykuł:
Abstra otwiera dla Durexa swój pierwszy kanał partnerski

"Jak to robić" to fabularny kanał skierowany do młodych osób. Każdy odcinek będzie poświęcony jednemu z tematów, które w wielu kręgach są uważane za tabu: chorobom wenerycznym, antykoncepcji, utracie dziewictwa, szczytowaniu, lub pornografii. Treści edukacyjne przeplatane będą scenkami humorystycznymi.

Przez wszystkie odcinki serii przewijać się będzie postać Mai, znanej z kanału „Nieprzygotowani”. W kolejnych odcinkach pojawią się znani youtuberzy, którzy wraz z bohaterką będą m.in. obalać fałszywe mity związane ze sferą seksu. W pierwszym odcinku wystąpił Czarek Jóźwik z kanału Abstrachuje.tv.

Wszystkie treści edukacyjne zawarte w kanale „Jak TO robić?” są konsultowane z seksuologiem.

– Poziom edukacji seksualnej w naszym kraju pozostawia wiele do życzenia. Nastolatki, choć nie tylko, w dalszym ciągu przede wszystkim poszukują odpowiedzi na nurtujące ich pytania związane z cielesnością i seksualnością w Internecie. Niestety, sieć pełna jest różnego rodzaju szkodliwych mitów i przekłamań, które mogą wypaczać obraz seksu wśród ludzi młodych. Dlatego też wspólnie z Abstra stworzyliśmy kanał, który dostarcza rzeczowej wiedzy na temat współżycia podanej w atrakcyjny dla młodych ludzi sposób – mówi Justyna Dadał, senior brand manager Durex w Reckitt Benckiser.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/youtuberzy-najpopularniejsi-w-polsce-blowek-z-4-mln-subskrybentow-abstrachujetv-z-miliardem-odtworzen ##

Pierwszy kanał partnerski Grupy Abstra

- „Jak TO robić?” to nasz pierwszy kanał, który stworzyliśmy we współpracy z dużym partnerem komercyjnym. To zupełnie nowa, bardzo świeża forma. Dotychczas kooperacje z markami na YouTube obejmowały tworzenie odcinków dedykowanych lub lokowanie produktu. Wraz z Durex mogliśmy przenieść naszą współpracę na zupełnie nowy poziom. Dzięki połączeniu naszego doświadczenia w tworzeniu atrakcyjnych treści na YouTube z dziesiątkami lat badań Durex na temat seksu, udało nam się stworzyć fantastyczne medium edukacyjne, z którym trafimy do setek tysięcy młodych ludzi w Polsce - opowiada Rafał Masny, członek zarządu Abstra i jeden z założycieli Abstrachuje.tv.

Kanały partnerskie to priorytet rozwoju Grupy Abstra w 2019 roku. - To nasz kluczowy produkt, bo wierzymy, że obecnie mamy do tego największe kompetencje na rynku. Jako jedyni możemy stworzyć kanały, które będą organicznie oglądane i się utrzymają - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Masny.

- Dzięki naszym kanałom firmy będą mogły zaproponować potencjalnemu odbiorcy atrakcyjny świat, w którym ich marka będzie w naturalny sposób obecna. Umożliwimy poszczególnym markom dotarcie do potencjalnych odbiorców w zupełnie nowy, atrakcyjny sposób - dodaje nasz rozmówca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele