Acatar reklamowany jako „szybki sposób na katar” (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamująca preparat przeciw katarowi Acatar (produkowany przez USP Zdrowie). Spot na potrzeby akcji przygotowała agencja Change Serviceplan.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Acatar reklamowany jako „szybki sposób na katar” (wideo)

Spot z kampanii pokazuje, że Acatar daje szybkie uczucie ulgi w przypadku zatkanego nosa oraz w katarze alergicznym: działania preparatu jest odczuwane już po 25 sekundach od zażycia i utrzymuje się do 12 godzin.

Kampania jest realizowana przede wszystkim w telewizji oraz internecie.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Change Serviceplan, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mets.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa