Acatar Zatoki sponsorem!

Na nadchodzący sezon przeziębieniowy firma USP Zdrowie, właściciel marki Acatar, wspólnie z agencją Red8 przygotowała billboard sponsorski dla Acataru Zatoki. Billboard będzie można oglądać na antenie głównych stacji TV od 5 września. Celem kampanii jest budowanie świadomości produktu jako nowoczesnego i skutecznego eksperta w zwalczaniu kataru zatokowego.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W 8. sekundowym spocie marketer podkreśla kompleksowe działanie Acataru Zatoki, który udrażnia zatoki, zmniejszając uczucie zatkania i przywraca swobodę oddychania oraz działa przeciwzapalnie i zmniejsza uczucie ucisku w okolicach zatok. Działanie i nowoczesność leku podkreśla także kreacja, wykorzystana w spocie. 

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Sugerowana cena detaliczna – 13,49 PLN

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"