W zakończony w sierpniu roku finansowym firma Accenture osiągnęła przychody w wysokości przekraczającej 43,2 mld dol., co oznacza wzrost o 5 proc. rok do roku. Najwyższe przychody na poziomie 19,99 mld wypracowano w Ameryce Północnej, zaś w Europie zamknęły się one kwotą 14,68 mld dol.
W raportowanym okresie Accenture wypracowała zysk netto w kwocie 4,85 mld dol. To więcej w porównaniu z poprzednim rokiem, w którym ten parametr oznaczał kwotę 4,21 mld dol.

Coraz większą rolę w wynikach biznesowych Accenture ma dział Communications, Media & Technology (CMT), którego częścią jest firma Accenture Interactive zajmująca się szeroko pojętym marketingiem. W raportowanym roku finansowym dokonała ona kilku znaczących przejęć, m.in. agencji Karmarama, The Monkeys, Rothco oraz Droga5.
W efekcie dział CMT w ciągu roku wykazał przychody w wysokości 8,76 mld dol., o 6 proc. wyższe niż rok wcześniej. W porównaniu z nim większe przychody (12 mld dol.) zanotował jedynie segment Products.











