Acidolac Baby: Chroni, reguluje i dzieciakom smakuje (wideo)

Pod hasłem "Chroni, reguluje i dzieciakom smakuje" trwa kampaniareklamowa leku Acidolac Baby. Akcja jest prowadzona w telewizji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Telewizyjna kampania reklamowa probiotyku Acidolac Babypodkreśla, że przywraca on i pomaga w utrzymaniu prawidłowegoskładu flory bakteryjnej przewodu pokarmowego małego dziecka.30-sekudowy spot pod hasłem "Chroni, reguluje i dzieciakom smakuje"pokazuje wizytę matki z dzieckiem u lekarza, który wyjaśniaspecyfikę działania tego leku. Kreacja jest utrzymana w pogodnejstylistyce opartej na dziecięcym rysunku i muzyce.

Akcja od 15 sierpnia jest prowadzona w TVP1, TVP2, TVN, TVN 7 ikanałach z pakietu At Media. Kreację kampanii - zaplanowanej do 22listopada - przygotowała agencja reklamowa Just Health Club.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji