Acxiom w nowej kampanii wizerunkowej

Rusza nowa, zintegrowana kampania marketingowa Acxiom odświeżająca wizerunek korporacji na wszystkich rynkach działania firmy.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Podjęte przez Acxiom działania wizerunkowe obejmą swoim zasięgiem wiele komponentów związanych z kreowaniem i prezentacją marki min.: reklamę drukowaną i internetową, direct marketing, nowe materiały marketingowe i informacyjne (broszury, ulotki, katalogi, wizytówki, prezentacje), przeprojektowanie strony www oraz program działań public relations.

Wszystkie działania spinać będzie także nowy motyw stanowiące hasło przewodnie „We make information intelligent”. Przyjęte motto ma komunikować zdolność korporacji do przetwarzania danych rynkowych w ważne i wartościowe informacje, które pomagają klientom firmy w odnoszeniu sukcesów biznesowych na konkurencyjnym rynku.

„Na przestrzeni ostatnich lat firma Acxiom cały czas ewoluowała, stając się czymś więcej niż tylko dostawcą baz danych i właśnie powyższy slogan reprezentuje, czym Acxiom jest dzisiaj” – mówi Charles D.Morgan, CEO Acxiom Corporation. “Jesteśmy teraz organizacją globalną, która transformuje dane w praktyczną wiedzę biznesową i nikt inny na świecie nie potrafi tego robić tak dobrze jak my.”

W przygotowanej kampanii specjalne miejsce zajęła litera „X” będąca częścią nazwy i logotypu Acxiom. „X” jako znak graficzny obecny w logo firmy od lat 80-tych, kiedy to firma nazywała się jeszcze CCX Network, w obecnej kampanii stała się elementem centralnym. „X” będące naturalnym przedłużeniem logo, zostało uwydatnione jako unikalna dla Acxiom ikona, która pomoże w odpowiednim pozycjonowaniu marki i osiągnięciu spójności oraz przejrzystość wszystkich wizualizacji.

„Zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest silna, dobrze spozycjonowana marka w dzisiejszym biznesie - mówi Leszek Konkel, Prezes Acxiom Polska. –Mamy nadzieję, że globalna kampania, w której bierzemy udział, pomoże nam zaprezentować się jako firma, która potrafi  przekształcić informację w konkretne korzyści dla firm, które z nami współpracują ”.

Lokalna kampania Acxiom Polska obejmie min. emisję reklam w magazynie ‘Media i Marketing’, ‘Brief”, kampanię marketingu bezpośredniego skierowaną do klientów firmy, promocję w newsletterze firmy oraz w Biuletynie SMB. Kolejne działania będą planowane w 2007 roku.

Polska jest pierwszym krajem, poza Stanami Zjednoczonymi, w którym wystartowała już nowa kampania.

Kreacje oraz koncepcja kampanii została przygotowana w Stanach Zjednoczonych przez agencję Breeze, adaptacje na potrzeby rynku polskiego wykonał zaś oddział polski we współpracy z agencją Dogma.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji