Adam Manikowski przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję wiceprezesa wykonawczego ds. marketingu w kanadyjskim oddziale największego globalnego detalisty – firmy Walmart. Wcześniej związany był z firmą Tesco, gdzie rozwijał biznes w Chinach jako chief operations officera, a następnie był prezesem i dyrektorem zarządzającym Tesco Polska. Karierę rozpoczynał w Jeronimo Martins, gdzie finalnie zajmował stanowisko chief marketing officera sieci Biedronka.
- Działając na zagranicznych rynkach, w tym chińskim i kanadyjskim, mogłem obserwować jak zmieniają się globalne trendy w handlu. Dziś mogę stwierdzić, że sklepy typu convenience to z pewnością format o ogromnym potencjale rozwoju, idealnie wpasowujący się w oczekiwania konsumenta przyszłości – komentuje Adam Manikowski.
Manikowski posiada doktorat z administracji biznesem Cranfield School Of Management w Wielkiej Brytanii. Jest również absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz SGH w Warszawie, ukończył także studia MBA w ramach programu University Of Illinois.












