Otomoto coraz mocniej stawia na ofertę nowych samochodów, wzmacnia rozpoznawalność marki i wykorzystuje potencjał współpracy międzynarodowej w ramach Grupy OLX. Ważnym elementem tej strategii są zmiany personalne.
Adam Simon objął stanowisko senior head of business development Motors Professionals Europe. Odpowiada za tworzenie nowych rozwiązań, które pozwolą partnerom jeszcze skuteczniej wykorzystywać potencjał platformy. Jego celem jest rozwijanie długotrwałych relacji z klientami oraz współtworzenie funkcjonalności odpowiadających na potrzeby rynku.
Od 16 lat związany jest z branżą motoryzacyjną, w tym z markami premium. Karierę zaczynał w dealerstwie BMW, a następnie przez lata odpowiadał za sprzedaż i obsługę posprzedażną w strukturach importerskich Audi, pełniąc m.in. funkcję dyrektora sprzedaży Audi w Polsce.

Michał Wróblewski objął stanowisko head of sales i odpowiada za sprzedaż usług Otomoto do największych grup dealerskich w Polsce. W swojej roli koncentruje się na dostosowywaniu oferty do trendów rynkowych i oczekiwań partnerów biznesowych.
Michał Wróblewski doświadczenie zawodowe zdobywał pracując dla importera marek Skoda i Audi, a następnie jako Dyrektor Handlowy w jednej z wiodących polskich grup dealerskich, gdzie odpowiadał za wyniki sprzedaży wszystkich marek grupy Volkswagen.












