Adam Simon i Michał Wróblewski dołączają do Otomoto

Do zespołu Otomoto dołączyli Adam Simon i Michał Wróblewski, obejmując kluczowe stanowiska w obszarze rozwoju biznesu i sprzedaży.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Adam Simon i Michał Wróblewski dołączają do Otomoto
Adam Simon i Michał Wróblewski w Otomoto

Otomoto coraz mocniej stawia na ofertę nowych samochodów, wzmacnia rozpoznawalność marki i wykorzystuje potencjał współpracy międzynarodowej w ramach Grupy OLX. Ważnym elementem tej strategii są zmiany personalne.

Adam Simon objął stanowisko senior head of business development Motors Professionals Europe. Odpowiada za tworzenie nowych rozwiązań, które pozwolą partnerom jeszcze skuteczniej wykorzystywać potencjał platformy. Jego celem jest rozwijanie długotrwałych relacji z klientami oraz współtworzenie funkcjonalności odpowiadających na potrzeby rynku.

Od 16 lat związany jest z branżą motoryzacyjną, w tym z markami premium. Karierę zaczynał w dealerstwie BMW, a następnie przez lata odpowiadał za sprzedaż i obsługę posprzedażną w strukturach importerskich Audi, pełniąc m.in. funkcję dyrektora sprzedaży Audi w Polsce.

Michał Wróblewski objął stanowisko head of sales i odpowiada za sprzedaż usług Otomoto do największych grup dealerskich w Polsce. W swojej roli koncentruje się na dostosowywaniu oferty do trendów rynkowych i oczekiwań partnerów biznesowych.

Michał Wróblewski doświadczenie zawodowe zdobywał pracując dla importera marek Skoda i Audi, a następnie jako Dyrektor Handlowy w jednej z wiodących polskich grup dealerskich, gdzie odpowiadał za wyniki sprzedaży wszystkich marek grupy Volkswagen.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały