Adam Woronowicz oszczędnym lub rozrzutnym ojcem w kampanii ING Banku Śląskiego

W poniedziałek, 25 grudnia startuje nowa kampania ING Banku Ślaskiego „Jedni oszczędzają bo wynieśli to z domu. Inni, bo tak wybrali”, promująca konto oszczędnościowe 2,5 proc. W reklamie przygotowanej przez agencję Brain występuje aktor Adam Woronowicz.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Adam Woronowicz oszczędnym lub rozrzutnym ojcem w kampanii ING Banku Śląskiego

W najnowszej kampanii ING zaprezentowano dwie odmienne postawy wobec oszczędzania. W rolę ojca w obu spotach wciela się Adam Woronowicz.

W pierwszym klipie tata jest wzorem do naśladowania jeśli chodzi o oszczędny tryb życia i wydatki na codzienne sprawunki. Syn, nauczony obserwacją rodzica, sam oszczędza, ponieważ przykład wyniósł z domu.

W drugim spocie widać odmienną postawę – ojciec jest rozrzutny, pieniądze wydaje na nowe ubrania czy fryzjera. Brakuje mu środków na podstawowe potrzeby. Jego syn oszczędza z konieczności.

- Przedstawione w humorystyczny sposób historie są pretekstem do refleksji, że motywacja do oszczędzania bywa różna. Dla jednych jest to pozytywny przykład z domu, dla innych są to wnioski wyciągnięte z obserwacji rozrzutnych członków rodziny. ING od lat przekonuje, że wiele zależy od nas samych, dlatego najważniejsze, by znaleźć swoją motywację do oszczędzania. I robić to systematycznie, bo w dzisiejszych czasach element odpowiedzialnej postawy - mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim.

Kampania startuje 25 grudnia i będzie prowadzona w telewizji (w stacjach ogólnopolskich i niszowych), internecie i mediach społecznościowych. Dodatkowe komunikaty pojawią się na billboardach i siatkach wielkoformatowych w postaci lokalnych, kontekstowych haseł.

W ramach kampanii ING Bank Śląski przygotował dwie oferty specjalne oprocentowane w wysokości 2,5 proc. w skali roku przez 4 miesiące od założenia konta oszczędnościowego, z myślą o nowych i obecnych klientach banku.

Za kreację spotów odpowiada agencja Brain, za działania w internecie Gong. Zakup mediów powierzono Mullen Lowe Media Hub.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech