Adidas z eobuwie.pl przygotowały wspólny mural oczyszczający powietrze

W Warszawie powstał ponad 250-metrowy mural promujący model butów adidas Stan Smith. Instalacja to efekt współpracy marki z internetowym sklepem eobuwie.pl. Mural ma oczyszczać powietrze w centrum stolicy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Do namalowania muralu została użyta farba fotokatalityczna, która dzięki swoim właściwościom neutralizuje szkodliwe substancje, z którymi na co dzień mają styczność mieszkańcy Warszawy.

Mural działa tak, że spaliny samochodowe i innego rodzaju zanieczyszczenia (np. w formie tlenków azotu) osiadają na jego powierzchni muralu. Następnie pod wpływem światła słonecznego są neutralizowane – rozkładają się na nieszkodliwe dla środowiska związki azotu, wodę oraz nieznaczną ilość dwutlenku węgla. A gdy proces dojdzie do końca, przy najbliższym opadzie deszczu powłoka jest samoistnie oczyszczana i gotowa do zaczęcia wszystkiego od nowa.

grafika

Za realizację muralu odpowiadało Good Looking Studio.

Model butów adidas Stan Smith trafił do sprzedaży w kwietniu w nowej, bardziej ekologicznej wersji. Launchowi butów towarzyszy kampania przygotowana przez VMLY&R.

Nowe buty adidas Stan Smith zyskują ekologiczne elementy - cholewka Primegreen wykonana została w 50% z materiałów pochodzących z recyklingu. Nowy model Stan Smith odzwierciedla założenia marki adidas, która zmierza do tego, by ograniczyć ilość plastikowych odpadów. Do 2024 roku adidas chce wykorzystywać tylko poliester pochodzący z recyklingu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"