Przedstawiciele sieci Adkontekst wyjaśniają, że wprowadzenie do jej oferty reklam mobilnych wynika z rosnącego zainteresowania takimi formatami. - Od kilku miesięcy odnotowywaliśmy powtarzające się zapytania o reklamy mobilne, zarówno ze strony reklamodawców z segmentu małych i średnich firm, jak też korporacji - opisuje Łukasz Duda, dyrektor biura reklamy Adkontekst.
W obrębie reklam mobilnych dostępne są formaty testowe, graficzne i tekstowo-graficzne. Reklamodawca może różnicować treść komunikatu w zależności od systemu mobilnego, na którym będzie emitowany. Dostępne są też opcje targetowania: na zainteresowania, kontekstowe, retargetowanie, geolokalizacja, a na wybranych stronach - targetowanie demograficzne.
W marcu br. ruch z urządzeń mobilnych w serwisach z sieci Adkontekst wyniósł 81 mln odsłon, z czego 61 proc. wykonano na urządzeniach z systemem Android, 34 proc. - na iPadach i iPhone;ach, a 5 proc. - na urządzeniach z innymi systemami operacyjnymi.












