PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Selectivv: nowe narzędzia dostarczające danych o konsumentach
GfK współpracuje z Selectivv Mobile House: nowe rozwiązania badawcze dzięki danym ze smartfonów
Uber pozwał agencję Fetch Media, żąda 40 mln dolarów odszkodowania
Rośnie rynek reklamy mobilnej, jego wartość to niemal 83 mld dolarów
Spicy Mobile wraz z Nielsenem będą mierzyć widownię mobilnych kampanii reklamowych
TVN Media z pięcioma nowymi formatami rich media reklam mobilnych
Podsumowanie roku w internecie i reklamie mobilnej, prognozy na 2017 rok
Podsumowanie roku w internecie i reklamie mobilnej, prognozy na 2017 rok
Grupa Netsprint kupuje sieć reklamy mobilnej Adrino. „To naturalny kierunek rozwoju, będą kolejne akwizycje”
Grupa Netsprint kupuje sieć reklamy mobilnej Adrino. „To naturalny kierunek rozwoju, będą kolejne akwizycje”
Mobile daje Google większość wpływów z reklam
Mobile daje Google większość wpływów z reklam
Spicy Mobile uruchomia Happy Pixel do marketingu mobilnego
Globalny rynek reklamy mobilnej wart 37 mld euro, motorem wzrostu display (analiza)
Adidas poprzez Creator Studio pozwala kibicom decydować o strojach piłkarzy (wideo)
Adidas poprzez Creator Studio pozwala kibicom decydować o strojach piłkarzy (wideo)
W „Pokemon Go” pojawią się reklamy. „Doskonała do pełnego wykorzystania geolokalizacji i AR”
Ustawa antyterrorystyczna wpłynie na rynek marketingu SMS-owego, znikną tańsze wiadomości ECO
Jet Line uruchomiło agencję Synchro.Lab, na czele Radosław Miklaszewski
Francja utrudni pracę telemarketerom, będzie zakaz dzwonienia pod zgłoszone numery