adQuota Poland obsłuży reklamy mobilne w serwisach Polskapresse i Mediów Regionalnych

Sieć reklamy mobilnej adQuota Poland rozpoczyna współpracę z Polskapresse na polskim rynku.  Współpraca dotyczy kompleksowego zarządzania mobilną powierzchnią reklamową w serwisach i aplikacjach mobilnych całej Grupy Polskapresse - Media Regionalne.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Współpraca pomiędzy firmami ma na celu rozwój produktów reklamowych i maksymalizację przychodów z mobilnej powierzchni reklamowej. Będzie mieć charakter długofalowy. Wydawca zyskuje dostęp do nowoczesnej platformy SSP oraz sprawdzonego modelu biznesowego, który zakłada kilka źródeł przychodów ze sprzedaży powierzchni reklamowej.

Sprzedaż realizowana będzie  zarówno bezpośrednio przez działy handlowe wydawcy i adQuota, jak i w modelu premium RTB (poprzez platformy ad exchange i partnerów DSP), a także przy wykorzystaniu platformy samoobsługowej (adQuota self-service) oraz innych sieci reklamowych (backfilling).

Partnerzy oferują obecnie największe portfolio formatów reklamowych w Polsce, obok standardowych banerów, ponad 30 formatów rich-media i video. Oferta jest systematycznie uzupełniana o usługi własnego studia graficznego. W ostatnim kwartale br. wprowadzone zostały dwa interaktywne formaty rich-media: selfie-ad (wykorzystujący popularne zjawisko zdjęć „selfies”) oraz shake-ad (korzystający z funkcji akcelerometru w smartfonie).

We wrześniu br. przy 8,2 mln użytkowników i 279,5 mln odsłon ogółem zanotowały 37,5 mln krajowych odsłon mobilnych (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz szczegóły).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska