Jet Line uruchomiło agencję Synchro.Lab, na czele Radosław Miklaszewski

Firma reklamy outdoorowej Jet Line uruchomiła agencję marketingu cyfrowego Synchro.Lab. Jej szefem został Radosław Miklaszewski, a szefem produkcji - Andrzej Maszewski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Synchro.Lab oferuje m.in. tworzenie sklepów mobilnych z bezpłatnym dostępem do internetu, aranżacje przestrzeni wewnętrznej czy interaktywne ogrodzenia inwestycji deweloperskich. Wkrótce w ofercie agencji pojawią się m.in. rozwiązania wykorzystujące wirtualną rzeczywistość, holografię i beacony.

Agencja ma własne zaplecze wykonawcze i zespół zarządzający projektami. Szefem jest Radosław Miklaszewski, który jesienią ub.r. po czterech latach pracy w Grupie Walk przeszedł do firmy consultingowej Human To Business. Wcześniej pracował m.in. w agencji reklamowej TBWA i w domu mediowym OMD.

Z kolei funkcję szefem produkcji w Synchro.Lab objął Andrzej Maszewski, który specjalizuje się w projektowaniu i realizacji m.in. interaktywnych i mobilnych form ekspozycji reklamowej. Maszewski jest od kilkunastu lat związany z Jet Line, pełnił różne funkcje menedżerskie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie