"Adnet numerem 1"

Ruszyła kampania reklamowa sieci internetowej Ad.net

Marcin Szumichora
Marcin Szumichora
Udostępnij artykuł:

W piątek ruszyła intensywna kampania reklamowa sieci ad.net, która podkreśla, że ad.net to największe biuro reklamy on-line, notujące wyniki lepsze nawet od m.in. portalu Onet.pl.

Kampania będzie realizowana na powierzchni reklamowej witryn zrzeszonych w sieci m.in. Bankier.pl czy Infor.pl. W kampania została wykorzystana forma reklamy - brandmark z billboardem.

Jeszcze w styczniu ma ruszy kampania w mediach off-line.

Przypomnijmy, że jak wynika z najnowszych danych MegaPanel PBI/Gemius największym potencjałem pod kątem liczby użytkowników, dysponuje sieć reklamy internetowej Ad.net (6,94 mln). Oznacza to, że za pośrednictwem sieci Ad.net, reklamodawca może dotrzeć do ponad 3/4 użytkowników polskiego internetu (76,38%). Przewaga Ad.netu nad drugim biurem reklamy - Onet.pl - wynosi 175 tysięcy użytkowników. Strony reprezentowane przez biuro Onet.pl odwiedzane są w ciągu miesiąca przez 6,77 mln użytkowników. Na trzecim miejscu znajduje się sieć IDMnet, dysponująca potencjałem 6,48 mln użytkowników, wyprzedzając biuro reklamy WP.pl (6,15 mln użytkowników).

Marcin Szumichora
Autor artykułu:
Marcin Szumichora
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami