AdPlayer - nowa sieć reklamowa Agory

Agora udostępniła sieć AdPlayer obejmującą reklamy i niestandardowe działania marketingowe z wykorzystaniem treści wideo. Nową ofertą zarządza Krzysztof Beniowski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

AdPlayer oferuje reklamę przy jakościowych treściach wideo (w formie m.in. prerolli, postrolli, brandingu playera i serwisu, overlayerów) oraz niestandardowe rozwiązania marketingowe, np. seriale internetowe, wideoporadniki, sponsoring programów tematycznych czy transmisje wydarzeń na żywo. Sieć obejmuje witryny wideo Agory, m. in. Gazeta.tv, platforma TiVi.pl i Tuba.tv. Oferta AdPlayer jest skierowana do wydawców i producentów jakościowych treści audiowizualnych, w tym również do tych, którzy jeszcze nie dysponują własnymi materiałami wideo. – Oprócz pośrednictwa w sprzedaży reklam, chcemy wspierać naszych partnerów również w innych obszarach – zapowiada Krzysztof Beniowski, szef sieci. – Dysponujemy narzędziami, dzięki którym wydawcy będą mogli zwiększać oglądalność i zasięg swoich treści, posiadamy również odpowiednie zaplecze, by zagwarantować im współpracę w obszarze produkcji wideo – opisuje. AdPlayer to druga internetowa sieć reklamowa uruchomiona w tym roku przez Agorę. W lipcu firma udostępniła PayPer.pl, ofertę opartą na modelu efektywnościowym (więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele