"Adrenalina jest OK, ale nie przy kredycie na mieszkanie" – to hasło kampanii, która pokazuje, że emocje są naturalną częścią życia, ale nie najlepszym doradcą, gdy w grę wchodzą decyzje finansowe.
W dynamicznych spotach podkreślono kontrast między adrenaliną a spokojem – od pulsującej energii przechodzimy do chwili oddechu i zaufania ekspertom. Tak powstaje opowieść o równowadze między życiową energią a rozsądnymi decyzjami — czytamy w komunikacie prasowym agencji.
Kampania obejmuje emisję spotów wideo na platformach YouTube i TikTok, a także na największych polskich portalach i serwisach VOD.
Kredyty bez adrenaliny I Wygodnie, bezpłatnie, online

Agencja Walk Creative przygotowała strategię, koncept kreatywny, scenariusze, key visual, odpowiadała też za realizację spotów wideo.
"Chcieliśmy wprowadzić do komunikacji finansowej ton prawdziwych emocji – ale nie tych związanych ze stresem, tylko z codziennym życiem. Pokazujemy, że prawdziwy komfort to świadomość, że ważne decyzje podejmujemy w spokoju – z pomocą Expandera, który zna się na rzeczy" – mówi Olga Chełchowska, chief operating officer Walk Creative.
Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Film Reaktor (producent: Sebastian Maj, reżyser: Grzegorz Sipiora). Za start kampanii odpowiada dom mediowy Mindshare Poland (Grupa WPP Media).











