Zadaniem Adres:Media będzie wsparcie merytoryczne i operacyjne dla badania słuchalności radia realizowanego przez Komitet Badań Radiowych oraz innych projektów KBR-u związanych z kategorią audio.
To kolejna kooperacja obu spółek. Firma Adres:Media w ostatnich miesiącach (wspólnie z Kantarem) zrealizowała na zlecenie Komitetu Badań Radiowych nowy projekt badawczy pod nazwą Total Audio. Projekt zaplanowany jest jako badanie cykliczne, realizowane raz w roku.
Anna Romaniuk w zespole Adres:Media
Ostatnio do zespołu Adres:Media dołączyła Anna Romaniuk, która przez wiele lat związana była z Komitetem Badań Radiowych, m.in. była zaangażowana w projekt Radio Track od początku pomiarów. Romaniuk w Adres:Media odpowiedzialna jest za obecną współpracę firmy z KBR-em.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/radio-wyniki-sluchalnosci-iv-kwartal-2023-rmf-fm-zet-jedynka,7169447377880705a ##
Radio Track jest standardem badań słuchalności stacji radiowych w Polsce. Z jego wyników korzysta większość nadawców radiowych oraz brokerzy reklamy radiowej i domy mediowe. Radio Track realizowany jest nieprzerwanie od 2001 roku i jest najdłużej prowadzonym badaniem cyklicznym w Polsce. Badanie od lat KBR przeprowadza we współpracy z Kantar Polska.











