Adrianna Morze na czele marketingu i komunikacji w DB Schenker

Adrianna Morze objęła stanowisko dyrektorki marketingu i komunikacji w Klastrze North & East Europe w firmie DB Schenker, zajmującej się logistyką w obszarze transportu lądowego, lotniczego i oceanicznego. Zastąpiła Monikę Pachniak-Radzińską.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Adrianna Morze na czele marketingu i komunikacji w DB Schenker
Adrianna Morze, dyrektor marketingu i komunikacji w Klastrze North & East Europe w firmie DB Schenker (DB Schenker)

Obok bieżącego zarządzania strategią wizerunkową i komunikacyjną firmy, do zadań Morze należy też m.in. rozwinięcie narzędzi z obszarów digital oraz automation marketingu, a także wsparcie zespołu sprzedaży.

Jej dołączenie do DB Schenker oznacza również integrację dwóch zespołów, które do tej pory funkcjonowały w strukturze firmy oddzielnie – marketingu i komunikacji.

Ostatnio w FM Logistic

Adrianna Morze do DB Schenker przechodzi z FM Logistic, gdzie na stanowisku kierowniczki ds. marketingu i komunikacji odpowiedzialna była za kreację i implementację strategii komunikacji oraz bieżącą realizację działań marketingowych firmy w czterech krajach Europy Centralnej (Polska, Czechy, Słowacja oraz Węgry).

Wcześniej, Adrianna Morze pracowała na stanowisku senior PR managera w agencji Ogilvy PR (Cohn&Wolfe), a także w Havas PR, prowadząc projekty głównie w obszarze komunikacji korporacyjnej.

Monika Pachniak-Radzińska, dotychczasowa dyrektorka komunikacji w klastrze NEE DB Schenker, objęła stanowisko doradczyni zarządu ds. komunikacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska