Adrino DigitALL rozpoczyna współpracę z TikTok Ads w Polsce!

Adrino DigitALL, największa w Polsce sieć reklamy native i rich media, została licencjonowanym partnerem TikTok Ads. Od początku maja 2020 roku Adrino oferuje standardowe oraz niestandardowe formaty reklamowe na TikToku.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

TikTok to czołowa platforma dla krótkich filmów, mająca setki milionów użytkowników na całym świecie. TikTok Ads pozwala markom na nawiązanie kontaktu z młodym pokoleniem konsumentów dzięki natywnej, naturalnej i kreatywnej formie treści na TikToku.

„TikTok szturmem zdobył serca milionów użytkowników, także w Polsce, i bardzo zależało nam na tym, żeby móc oferować działania promocyjne w tym kanale. Chcemy, żeby nasi klienci mieli jak najwięcej możliwości na dotarcie do swoich grup docelowych, a dzięki tej współpracy otwieramy przed nimi świat oraz ekrany młodych i aktywnych użytkowników mediów społecznościowych. I tak jak w erze przed internetowej najłatwiej można było dotrzeć do takich osób dzięki Bravo, tak teraz jednym z najlepszych sposobów jest TikTok” – powiedział Jacek Dymkowski, CEO Adrino.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"