Agata Burnatowska: z Schulz brand friendly do Harbingers

Agata Burnatowska zaczęła pracę jako strategy planner w agencji marketingu internetowego Harbingers. Poprzednio była związana z agencją reklamową Schulz brand friendly.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Agata Burnatowska: z Schulz brand friendly do Harbingers
Agata Burnatowska

- Agata ze swoim doświadczaniem agencyjnym pozwoli Harbingers połączyć świat performance, czyli liczb, prognoz i sprzedaży, ze światem komunikacji i kreacji. To kolejny odważny krok w rozwoju kompetencji zespołu - komentuje Kornel Dulęba, założyciel i szef agencji Harbingers.

W Schulz brand friendly Agata Burnatowska też pełniła funkcję strategy plannera. Realizowała projekty dla takich firm i marek jak Wawel, Lubelska, Gatta, Mitsubishi i Pharma CF.

Burnatowska to kolejna nowa osoba w zespole Harbingers. W sierpniu funkcję design leadera w firmie objął Łukasz Dach, a w lipcu employer branding coordinatorem została Martyna Oczki.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"