„Przekroczyłam progi tej firmy tuż po tym, jak weszła na giełdę, a opuszczam międzynarodowy, multienergetyczny koncern. Z dumą patrzę jak urosła i jak ukształtowała mnie najpierw jako pracownika, a potem managera. Skłaniała do ciągłego rozwoju i elastycznego podejścia do zmian, pokonywania własnych lęków i stawiania czoła trudnym wyzwaniom. Nauczyła jaką wartością są ludzie i jak ważne są relacje z nimi w osiąganiu tego, co wydaje się nieosiągalne. Jestem wdzięczna wszystkim, którzy przez te 23 lata stanęli na mojej drodze i inspirowali do sięgania wyżej i dalej” – napisała Agata Pniewska w mediach społecznościowych.
Agata Pniewska przez ponad 20 lat odpowiadała w Orlenie za obszar sponsoringu, marketingu sportowego i eventy. W tym okresie największa polska spółka energetyczna rozpoczęła sponsoring Roberta Kubicy, reprezentacji Polski w piłce nożnej, Adama Małysza czy szerokiego grona polskich olimpijczyków.

Menadżerka nadzorowała realizację takich projektów jak Verva Street Racing, Orlen Warsaw Maraton i wielu innych. Pracę w koncernie zaczynała w 2001 roku jako specjalistka w teamie sponsoringowym działu PR. Przechodziła kolejne szczeble kariery, od ponad roku pełniła zaś funkcję sponsorship executive director.
Ukończyła Szkołę Główną Handlową.











