Agata Sądel, Jacek Dymkowski, Adrianna Stępniewska i Marcin Pietrzak awansowali w regionalnych strukturach IPG Mediabrands

Czwórka polskich managerów IPG Mediabrands objęła nowe role w regionalnej strukturze tej grupy. Agata Sądel pełni funkcję chief transformation officera CEE, Jacek Dymkowski - managing directora Reprise Poland & CEE,  Adrianna Stępniewska awansowała na stanowisko talent director CEE, a Marcin Pietrzak został managing directorem EMEA GCC.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agata Sądel, Jacek Dymkowski, Adrianna Stępniewska i Marcin Pietrzak awansowali w regionalnych strukturach IPG Mediabrands
Agata Sądel, Jacek Dymkowski, Adrianna Stępniewska, Marcin Pietrzak

Nowo utworzoną w strukturach firmy rolę chief transformation officera CEE objęła Agata Sądel, zajmująca wcześniej stanowisko head of Matterkind CEE. Na nowym stanowisku odpowiada za transformację procesów biznesowych, struktur i oferty. Koncentruje się na automatyzacji procesów i wdrażaniu rozwiązań usprawniających współpracę, zarówno pomiędzy agencjami i zespołami IPG Mediabrands w regionie, jak i z klientami, oraz na integracji oferty produktowej i zapewnieniu spójnego standardu produktów, procesów i narzędzi w całym regionie CEE. Wspiera również procesy nowobiznesowe w zakresie oferty digitalowej i produktowej. Swoje zadania realizuje we współpracy z zespołami projektowymi, łączącymi specjalistów z agencji i specjalistycznych zespołów IPG Mediabrands ze wszystkich rynków regionu CEE. Jej poprzednie stanowisko pozostanie nieobsadzone, a za dalszy rozwój oferty w obszarze addressable media odpowiada Maciej Kowalczyk.

Jacek Dymkowski, dotychczas managing director agencji Reprise w Polsce, poszerzył swój zakres obowiązków i objął stanowisko managing directora Reprise Poland & CEE. W swojej nowej roli odpowiada za dalszy rozwój Reprise w Polsce i w regionie CEE. Ściśle współpracując z lokalnymi liderami agencji, wspiera ich w budowaniu długoterminowej wizji rozwoju i aktywności nowobiznesowej, integrując zespoły, kompetencje i ofertę Reprise w regionie. Do jego zadań należy również rozwijanie relacji z klientami regionalnymi i wdrażanie inicjatyw umacniających kompetencje zespołów, współpracę i wymianę wiedzy.Dymkowski zarządzał Reprise w Polsce przez ostatnie 3 lata, systematycznie poszerzając ofertę produktów i usług agencji oraz rozwijając – we współpracy z należącymi do IPG Mediabrands agencjami mediowymi Initiative i UM – regionalne huby kompetencyjne w regionach CEE i EMEA dla klientów takich jak LEGO, Johnson & Johnson czy Dyson. Obecnie Reprise w Polsce zatrudnia ok. 80 specjalistów, skupionych w zespołach: Performance (SocialCommerce, SEM, addressable media), SEO, Content, MarTech i Partnerships.

Adrianna Stępniewska awansowała na stanowisko talent director CEE. Dotychczas odpowiadała za strategię HR i rozwój kompetencji zespołu w Polsce, a przed zmianą ścieżki zawodowej (ma 20-letnie doświadczenie w branży mediowej) zarządzała m.in. zespołem Initiative pracującym dla LEGO na kilkunastu rynkach regionu REEMEA. Jako talent director CEE Stępniewska odpowiada za wdrażanie regionalnych inicjatyw rozwijających zespół, jego potencjał i kompetencje, oraz tworzenie inspirującego, sprzyjającego rozwojowi środowiska pracy, w którym cenione są różnorodność, równość i inkluzywność. Do jej zadań należy też wsparcie lokalnych liderów w obszarze zarządzania zespołem i jego rozwoju, integracja zespołów, wsparcie wymiany wiedzy i doświadczeń oraz uspójnienie i automatyzacja procesów HR w całym regionie.

Marcin Pietrzak objął stanowisko managing director EMEA GCC (Global Capability Center) i stanął na czele zlokalizowanego w Warszawie GCC – globalnego centrum kompetencyjnego, jednego z trzech stworzonych w strukturach IPG Mediabrands na świecie. W swojej nowej roli Pietrzak odpowiada za pracę 4 zespołów hubowych realizujących projekty dla klientów globalnych i w regionie EMEA:  analytics hub (skupiającego ekspertów z obszaru analityki, data science i marketing intelligence, pracujących m.in. dla Nestle, LEGO, Johnson & Johnson i Carlsberg na całym świecie, głównie dla rynków EMEA ale również takich rynków jak USA, Kanada, Chiny, Indie, Japonia, Australia, Korea, Brazylia), engineering hub (tworzącego narzędzia i oprogramowanie wykorzystywane do działań marketingowych), product design hub (zespołu designerów, specjalistów UX, UI i badaczy odpowiadający za tworzenie produktów (m.in. narzędzi, aplikacji, zarówno dla klientów grupy IPG, jak i na potrzeby własne grupy) oraz addressable hub  (zespół ekspertów z obszaru addressable marketingu, odpowiedzialny za obsługę klientów grupy IPG w regionie EMEA).Pietrzak jest związany z Grupą IPG Mediabrands od ponad 10 lat. Od 2019 roku jako Head of Analytics kierował jednym z trzech największych hubów analitycznych pracujących dla klientów holdingu IPG na świecie i odpowiadał za ofertę grupy w obszarze danych, zaawansowanej analityki i narzędzi umożliwiających precyzyjne dotarcie do konsumentów i zwiększanie efektywności działań komunikacyjnych w mediach tradycyjnych i adresowalnych.

Agata Sądel, Jacek Dymkowski, Adrianna Stępniewska i Marcin Pietrzak są kolejnymi – po Justynie Mazur (managing director Initiative Poland & CEE) i Michale Jasińskim (managing director UM Poland & CEE) – liderami polskiego zespołu Mediabrands, którzy odpowiadają za dalszy rozwój oferty i umacnianie pozycji Grupy w regionie, integrację działań i zapewnienie ich synergii.

- Po latach intensywnego rozwoju i wzrostu gospodarczego, podążania za rozwiązaniami z Zachodu i poszukiwania własnej drogi, przyszedł dla nas szczególny czas – teraz to polscy eksperci i polskie firmy, dzięki cenionym na świecie kompetencjom i doświadczeniu, są źródłem i motorem zmiany. Tak jest i w grupie IPG Mediabrands – to dla nas czas, w którym wykorzystujemy to co stworzyliśmy w ostatnich latach: nasze struktury, kompetencje, doświadczenie i determinację, by wspólnie z zespołami z całego regionu budować wartość, przywództwo i biznes naszych klientów ponad dotychczasowymi granicami – mówi Monika Bronowska, CEO CEE IPG Mediabrands. - Agata, Jacek, Adrianna i Marcin to liderzy z doświadczeniem w zarządzaniu zespołami i projektami regionalnymi i globalnymi, więc ich nowe role to naturalny krok zarówno w ich zawodowym rozwoju, jak i w rozwoju naszej organizacji, która rośnie w regionie CEE dzięki bliskiej współpracy, czerpaniu ze swoich doświadczeń i wiedzy, oraz wdrażaniu sprawdzonych rozwiązań na innych rynkach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów