Do tej pory do zadań agencji 2increatives należało wprowadzenie marek Chopin Vodka Poland i Likiery Chopin na rynek cyfrowy, budowa strategii komunikacji w mediach społecznościowych, opracowanie kierunku wizualnego w promocji marek, realizacja kampani reklamowych, obsługa profili na Facebooku oraz Instagramie, oraz stworzenie strony WWW chopinvodka.pl.
Po rozszerzeniu umowy 2increatives odpowiedzialna jest również za kompleksową strategię digital marketingową, w tymopracowanie i wdrożenie strategii komunikacji marki Chopin Vodka na nowej platformie społecznościowej, jaką jest Tik Tokoraz opracowanie i egzekucja kampanii Social Media Ads.
Już niebawem tematem intensywnej promocji stanie się otwarta dla zwiedzających Gorzelnia Chopin w Krzesku. Siedlecki Polmosstawia przede wszystkim na edukację w zakresie świadomego i odpowiedzialnego spożywania alkoholi mocnych, dlatego teżpostanowił przychylić odwiedzającym rodzinną tradycję, tak by każdy z bliska mógł przyjrzeć się procesowi produkcji orazskosztować luksusowych wyrobów marki Chopin.

Po stronie 2increatives za obsługę klienta odpowiada Polina Hilburd (co-founder & strategic director), Agnieszka Paluszyńska (project manager), Anna Pukita (PPC specialist), Anna Jużak (senior graphic designer) i Julia Bakalarska (content creator) oraz Dominika Piecha (community specialist).
Współpraca 2increatives z Polmos Siedlce została nawiązana na czas nieokreślony.











