Agencja Aliganza odpowiada za strategię komunikacji marki Monki w Polsce

Do grona klientów obsługiwanych przez agencję Aliganza dołączyła marka odzieżowa Monki, należąca do firmy odzieżowej H&M. Agencje wesprze jej debiut na polskim rynku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Pierwsze sklepy marki Monki, która w Szwecji istnieje od 13 lat pojawią się latem tego roku w Krakowie oraz w Katowicach, w Galerii Katowickiej.

grafika

Aliganza odpowiedzialna jest za media relations w tym usługę prowadzenia showroomu marki, a także projekty specjalne i współpracę z inlfuencerami. Kolekcja będzie dostępna zarówno w showroomie stacjonarnym, jak i wirtualnym agencji.

Za PR & Showroom marki Monki w agencji odpowiadać będzie zespół pod kierownictwem Pauliny Janiszewskiej.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"