- Agencja Face jest znana na rynku z najszerszej oferty współpracy z dziennikarzami i prezenterami telewizyjnymi. Nasza propozycja obejmuje prowadzenie eventów, a także wykłady motywacyjne oraz szkolenia medialne, prowadzone przez najlepszych dziennikarzy i osoby znane z mediów - mówi Agata Jakóbczak, współwłaścicielka Agencji Face - W związku z zainteresowaniem rynku postanowiłyśmy poszerzyć naszą propozycję o możliwość spotkań z kucharzami, znanymi z popularnych programów telewizyjnych. Warsztaty kulinarne, pokazy, spotkania z kucharzami – świetnie się sprawdzają podczas eventów, imprez integracyjnych czy plenerowych. Stąd powstał pomysł na Face Cooking.Strona najlepszych kucharzyTeraz w jednym miejscu będzie można znaleźć ofertę wielu kucharzy, znanych z mediów – różne osobowości, różne kulinarne zamiłowania i style gotowania. Dzięki temu oferta może być „uszyta na miarę” w zależności od potrzeb klienta. Obejmuje także wykorzystanie wizerunków Gwiazd kulinarnych do kampanii reklamowych i promocyjnych.Zaletą oferty Face Cooking jest jej różnorodność. Autorskie receptury, artystyczna dekoracja stołu i potraw Magdy Gessler, połączone z opowieściami o kulinarnych podróżach o świecie, grecka kuchnia Theo Vasidisa, podana ze śródziemnomorską radością życia, etniczne kuchnie Kręglickich…Albo, jak kto woli, barwne kulinarne spotkania z Mikołajem Reyem, arystokratą wśród kucharzy, znawcą kuchni francuskiej, radosna przygoda z gotowaniem z Kanadyjczykiem Charlesem Daigneault, partnerującym obecnie Magdzie Gessler w „Kuchennych powrotach” – te zajęcia mogą się odbywać także po angielsku i francusku. Marieta Marecka , znana z programu ABC gotowania i z DD TVN , z energią i wdziękiem uczy, że gotowanie może być proste, przyjemne i zdrowe. Marcin Budynek specjalizuje się w polskich przepisach w nowatorskim wydaniu, ale może także wprowadzić w tajniki kuchni japońskiej czy molekularnej. Tomasz Jakubiak z pasją upowszechnia polską kuchnię i regionalne produkty.Co było kluczem do stworzenia oferty Face Cooking? - Charyzma naszych kucharzy, świetne przepisy, umiejętność zaangażowania uczestników do wspólnej zabawy- mówi Mariola Berg, współwłaścicielka Agencji Face. - Możemy tworzyć zróżnicowane oferty, w zależności od potrzeb i oczekiwań klienta, zarówno jeśli chodzi o osobowość kucharza, formułę warsztatów czy rodzaj kuchni. Różnorodność oferty pozwala także na dostosowanie jej do budżetu klienta.http://www.agencjaface.com/face-cooking/












