Bauer Media Group i Serviceplan otwierają wspólną agencję ds. treści i wydawnictw

Wydawnictwo Bauer Media Group i grupa reklamowa Serviceplan Group rozpoczynają współpracę w zakresie content marketingu i publikacji korporacyjnych. Ma temu służyć utworzona agencja BauerServiceplan.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Bauer Media Group i Serviceplan otwierają wspólną agencję ds. treści i wydawnictw
Na zdjęciu od lewej do prawej; Uwe Bokelmann, Benedikt Göttert, Stephan Hiller, Frank Meinke

Działające pod nazwą „BauerServiceplan - The Content Company”, joint venture z siedzibą w House of Communication Berlin (HdK) ma łączyć rozległą dziennikarską wiedzę, kreatywną doskonałość i cyfrowe doświadczenie w zintegrowanej koncepcji agencji.

Pierwszym klientem nowej agencji będzie Federalne Stowarzyszenie Lokalnych Funduszy Ubezpieczeń Zdrowotnych (AOK). Wielokrotny redaktor naczelny Bauer Media Uwe Bokelmann i Benedikt Göttert, szef lokalizacji w berlińskim HdK Grupy Serviceplan, będą odpowiedzialni za główne treści. Stephan Hiller (Bauer Media Group) i Frank Meinke (Serviceplan Berlin) przejmą komercyjne zarządzanie agencją. Spółka joint venture została zainaugurowana 1 marca 2021 roku.

Koncepcja wspólnej agencji będzie koncentrować się na publikacjach korporacyjnych, tworzeniu treści redakcyjnych i kreatywnych, a także na zintegrowanej dystrybucji za pośrednictwem kanałów analogowych i cyfrowych. Joint venture koncentruje się na kluczowych tematach związanych ze zdrowiem, żywnością i stylem życia, a także na klientach z sektora publicznego.

BauerServiceplan zapewnia całą gamę strategicznych, kreatywnych, technologicznych i merytorycznych skutecznej komunikacji treści. Obaj partnerzy będą świadczyć specjalistyczne usługi, np. formaty dziennikarskie dziennikarzy Bauera, a także kreację i media społecznościowe Serviceplan. Ponadto, poprzez połączenie joint venture z House of Content Bauer Media, a także z agencjami Grupy Serviceplan, klienci będą mieli dostęp do wszystkich sektorów usług obu firm.

- Marketing treści jest centralnym i potężnym fundamentem komunikacji marki, gdy wiesz, które treści docierają do ludzi i które komunikaty zmieniają marki w najlepsze marki - mówi Benedikt Göttert. - Małżeństwo między wydawcą a agencją ma wiele sensu zarówno pod względem koncepcyjnym, jak i komercyjnym.

Stephan Hiller i Frank Meinke, którzy przejmują kierownictwo handlowe BauerServiceplan GmbH, są również odpowiedzialni za klienta AOK od początku współpracy. Obaj zachowują swoje obowiązki w Bauer Media Group i Serviceplan.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"