Agencja Be About wchodzi na rynek. Patryk Adamczyk partnerem zarządzającym, Maciej Hassa partnerem strategicznym

Be About to nowo powstała agencja działająca w obszarze employer brandingu, którą wspierają eksperci - Julia Izmałkowa, Katarzyna Życińska, Karina Hertel, Janusz Lutek i Piotr Grządziel. Szefem agencji jest Patryk Adamczyk, a Maciej Hassa pełni funkcję partnera strategicznego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Agencja Be About wchodzi na rynek. Patryk Adamczyk partnerem zarządzającym, Maciej Hassa partnerem strategicznym
Patryk Adamczyk i Maciej Hassa

Be About pozycjonuje się na rynku jako "agencja hybrydowa", oferująca klientom usługi z obszaru budowania marki pracodawcy zarówno strategicznego, jak i wykonawczego, marketingu, komunikacji, PR-u, badań, eventów, zakupu mediów, wsparcia w rekrutacji oraz współpracy z influencerami i personal brandingu.

Każdy z tych obszarów będzie wspierany przez partnera hybrydowego - Piotra Grządziela (CEO MagnaTalenta), Karinę Hertel (COO BrandLift), Julię Izmałkową (założycielka Izmalkowa), Janusza Lutka (CEO Different Media) i Katarzynę Życińską (CEO 38Group).

- Hybryda to pierwsze i jedyne na rynku, doskonałe połączenie kompetencji partnerów tworzących Be About, dające niesamowite efekty. Sukces każdego projektu zależy od kompetencji i synergii ludzi, którzy go tworzą, dlatego, aby efektywnie wspierać klientów w codziennym wzroście biznesu i realizować wyjątkowe kampanie oraz wydarzenia, stworzyliśmy pierwszą w Polsce hybrydową agencję. Energia naszego zespołu i partnerów oraz doświadczenie gwarantują merytoryczną, transparentną i kompleksową współpracę - mówi Patryk Adamczyk, partner zarządzający nowej agencji.

Patryk Adamczyk i Maciej Hassa wcześniej w Grupie Absolvent

Patryk Adamczyk w ostatnim czasie był dyrektorem projektów strategicznych, a następnie dyrektorem marketingu i obsługi klienta w Grupie Absolvent odpowiedzialnym za współpracę z firmami w obszarze employer brandingu oraz strategię i marketing targów pracy Absolvent Talent Days.

Adamczyk w poprzednich latach był związany m.in. z Johnson & Johnson, gdzie pracował przy projektach budowania wizerunku i komunikacji portfolio w Europie Środkowo-Wschodniej, a następnie z Ringier Axel Springer Polska, jako brand manager segmentu video w Onet, gdzie odpowiadał za tworzenie i realizację strategii marketingowych m.in. dla programów Jarosława Kuźniara, Tomasza Lisa, Pauliny Młynarskiej oraz transmisji live z Open’er Festival w Gdyni.

Maciej Hassa w ostatnich latach był również związany z Grupą Absolvent, gdzie w roli dyrektora zarządzającego Absolvent Consulting stworzył kilkunastoosobowy zespół specjalizujący się w doradztwie strategicznym w obszarze employer brandingu i HR.

- Wiemy, że szczególnie dzisiaj działania pracodawców są połączeniem takich obszarów jak employer branding, marketing i PR - a w tym komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, rekrutacji, benefitów, programów rozwojowych, CSR, eventów i projektów technologicznych. Wszystko to, przy wykorzystaniu kanałów online i offline. Właśnie tą wiedzą i tym doświadczeniem będziemy dzielić się z naszymi klientami - mówi Maciej Hassa.

Hassa obecnie jest także dyrektorem zarządzającym Jobflow, mobilnej, społecznościowej aplikacji rekrutacyjnej. Wcześniej, Maciej Hassa pracował m.in. w Banku Zachodnim WBK (Santander) oraz przez blisko 9 lat w Grupie PZU, gdzie jako manager zespołu employer brandingu i młodych talentów, odpowiadał za komunikację wewnętrzną, eventy i markę pracodawcy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"