Agencja Consulting & More z nazwą Consulting’n more i nową identyfikacją

Agencja public relations Consulting & More zmieniła nazwę na Consulting’n more oraz wprowadziła nową identyfikację wizualną oraz zmiany w swojej ofercie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Agencja Consulting & More z nazwą Consulting’n more i nową identyfikacją

Nowa nazwa i identyfikacja wizualna agencji mają wzmocnić wizerunek agencji jako firmy doradczej i eksperckiej. Agencja poza podstawowym obszarem swojej działalności, czyli usługami public relations, oferuje przygotowanie i realizację strategii content marketingowych (m.in. magazyny wewnętrzne, blogi firmowe, treści eksperckie, infografiki, e-commerce content) oraz poszerzyła kompetencje w zakresie działań w mediach społecznościowych.

- Elementy oferty Consulting’n more łączy idea one stop shopu z zakresu szeroko rozumianych treści. Specjalizujemy się w świadczeniu usług z zakresu zintegrowanej komunikacji spajającej świat PR-u, content marketingu oraz szeroko rozumianego online’u - opisuje Jakub Zajdel, twórca i właściciel agencji.

Nowe logo firmy jest oparte na minimalistycznej czcionce i stonowanej kolorystyce, Consulting’n more podkreśla, że jest uproszczone. Jednocześnie w nowej wersji udostępniono serwis internetowy firmy.

Agencja działa od 2008 roku, obecnie zatrudnia 13 konsultantów. W swoim dorobku ma projekty dla podmiotów z branż farmacji (Polfarmex), meblarstwa (Meble Wójcik), IT i technologii (Diebold Nixdorf, APA Group, Logitech), mobilnej (Wiko, Ingram Micro Poland, EMS), marketingowej (IMS), FMCG (CEDC, Nestle), deweloperskiej (Profbud i Mal-bud-1), HORECA (Heritage Hotels Polska, Dwór Kombornia, Z-Hotel Business & SPA), energetycznej (Vattenfall), przemysłowej (Prima Power) oraz dla sektora publicznego (PARP, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Zdrowia).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech