Agencja Don’t Worry z działem PR

Agencja eventowa Don’t Worry uruchomiła własny dział public relations. Kieruje nim Agnieszka Nierychlewska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Utworzony w agencji Don’t Worry dział public relations oferuje usługi takie jak media relations, komunikacja wewnętrzna, PR produktowy, buzz marketing, e-PR, social media, szkolenia medialne oraz marketing polityczny. Nowa struktura – złożona z trzech osób – realizuje już działania media relations związane z wrześniowym launchem premierowych produktów De’Longhi i Kenwood.

Działem public relations w Don’t Worry kieruje Agnieszka Nierychlewska. Wcześniej pracowała w agencjach BCMFD media communications, odpowiadając za media relations m.in. restauracji Magdy Gessler i Papaya, oraz MeritumLab, zajmując się organizacją szkoleń medialnych dla osób publicznych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele