Agencja dsk wygrała przetarg Ministerstwa Klimatu i Środowiska

Agencja reklamowa dsk wygrała przetarg Ministerstwa Klimatu i Środowiska wygrała przetarg na realizację kampanii poświęconej Polskim Parkom Narodowym - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg dotyczył przygotowania i przeprowadzenia ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjno-edukacyjnej poświęconej Polskim Prakom Narodowym. Do działań ma być zaangażowany influencer. 

W odpowiedzi na przetarg resortu klimatu wpłynęło 7 ofert. Złożyły je agencje: Aplan Media (z ceną 266,9 tys. zł), Euvic Effect (438,6 tys. zł), GoldenSubmarine (601,8 tys. zł), agencja reklamowa dsk (266,9 tys. zł), Olive Media Oliwia Drost (244,8 tys. zł), Remarkable Ones (246 tys. zł), Dobry Wpływ (356,7 tys. zł).

Resort do współpracy wybrał agencję dsk. 

Budżet na zaplanowane działania wynosi 805,1 tys. zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"