Agencja Formind z rządową kampanią promującą aktywne ojcostwo

Agencja reklamowa Formind wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i na jej zlecenie zajmie się kampanią pod hasłem „Tato Polski”. Pokonała w nim sześć innych agencji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg trwał od lutego br. Oferty w nim złożyły, oprócz Formind, agencje BringMore Advertising, ComPress, DSK, Tarraya, Media Group i konsorcjum złożone z firm Fabryka Komunikacji Społecznej, Codemedia i PrintFaktoria.

Wartość oferty złożonej przez Formind wynosi nieco ponad 418 tys. zł. Kampania ma zostać zrealizowana od 1 czerwca do końca sierpnia br. Obejmować będzie 480 nośników reklamy zewnętrznej na terenie 16 miast wojewódzkich.

Akcja ma zmienić postawy społeczne w zakresie stereotypów dotyczących opieki rodzicielskiej. Przede wszystkim będzie promować wśród społeczeństwa korzyści płynące z aktywnego ojcostwa, a także zachęcać mężczyzn do brania urlopów ojcowskich i rodzicielskich oraz aktywnego spędzania czasu z dziećmi i z rodziną.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"