Agencja GPD uruchamia submarkę GPD Health, wchodzi na rynek marketingu zdrowia

Agencja reklamowa GPD rozszerza swoją działalność i powołuje GPD Health, jednostkę biznesową do obsługi klientów z branży farmaceutycznej i zdrowotnej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Agencja GPD uruchamia submarkę GPD Health, wchodzi na rynek marketingu zdrowia

Agencja GPD chce wykorzystać swoje wieloletnie doświadczenie współpracy z klientami farmaceutycznymi i proponuje nowe spojrzenie na wyzwania i dynamiczne zmiany, które obserwujemy na rynku zdrowia.

Branża farmaceutyczna od wielu lat plasuje się w czołówce reklamodawców w Polsce. Na rynek marketingu farmaceutycznego wpływają zmiany prawne, które w istotny sposób ograniczają możliwości komunikacji. Zmieniają się kanały dystrybucji, rośnie rola farmaceuty w procesie komunikacji i w opiece nad pacjentem. Dynamicznie rozwija się e-commerce, który już wkrótce przekroczy 10proc. rynku consumer health, a e-apteki rosną kilka razy szybciej niż apteki stacjonarne. Producenci i dystrybutorzy coraz chętniej korzystają z marketplace’ów, platform click & collect i możliwości dostawy leków do domu.

Zmiany na rynku farmaceutycznym i rynku zdrowia wymagają nowego podejścia do komunikacji i planowania działań marketingowych. Konieczne są spojrzenie na całą ścieżkę pacjenta i koordynacja wszystkich działań marketingowych i komunikacyjnych. Dlatego właśnie wprowadziliśmy pojęcie marketingu zdrowia, które łączy w sobie farmaceutyki, opiekę zdrowotną oraz dbanie o zdrowie, dobrostan fizyczny i psychiczny pacjenta (health, wellness & wellbeing). Chcemy być dla klientów partnerem w realizacji skoordynowanych kampanii, które odpowiadają na obecne wyzwania i zmiany na rynku – mówi Rafał Staszkiewicz, lider obszaru GPD Health w agencji. – Nie ograniczamy się wyłącznie do reklam leków OTC czy suplementów diety. Nasze działania będą obejmować dotarcie zarówno do pacjentów, jak i do lekarzy, farmaceutów i przedstawicieli innych zawodów medycznych. Tworzymy idee, które realizują cele biznesowe, budują marki i zapewniają przewagę na rynku zdrowia – dodaje.

Zespół GPD Health tworzy obecnie kilkunastu specjalistów z różnych obszarów merytorycznych agencji, którzy mają doświadczenie w realizacji kampanii dla klientów farmaceutycznych i z rynku ochrony zdrowia. Zespół będzie na bieżąco uzupełniany przez kolejnych ekspertów i partnerów zewnętrznych.

Agencja oferuje kompleksowe kampanie 360°, począwszy od strategii, poprzez opracowanie idei i koncepcji kreatywnych, a skończywszy na planowaniu i zakupie mediów (ATL i digital). Korzystając z zasobów grupy (m.in. własne studio filmowe, dział animacji), agencja jest w stanie zaoferować rozwiązania end-to-end w marketingu zdrowia. Dotyczy to takich obszarów, jak produkcja kontentu (filmy reklamowe, video, photo, materiały promocyjne 
i edukacyjne dla HCP, closed-loop marketing, e-detailing), tworzenie animacji 2D/3D  i realizacja usług marketing services (np. programy edukacyjne, lojalnościowe, konkursy, field marketing). W związku z rosnącą aktywnością branży zdrowia w obszarze digital GPD Health oferuje równie projektowanie i wdrażanie platform online, produktów cyfrowych, aplikacji i kontentu VR/AR oraz wszelkich niestandardowych form komunikacji. Nad całością czuwa zespół medical compliance, który dba zachowanie najwyższych standardów merytorycznych i jakościowych projektów. 

– Chcemy tworzyć przyszłość marketingu zdrowia w Polsce, promować zdrowie i potrzebę dbania o siebie oraz wspierać w tym zakresie marki i biznesy naszych klientów. Po prostu stawiamy szeroko pojęte zdrowie wysoko w hierarchii naszych agencyjnych priorytetów – podkreśla Natalia Szykuła, CEO GPD Agency.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style